CRM






Modulul CRM (Customer Relationship Management) gestioneazӑ relaţiile cu clienţii, cu lead-urile, având posibilitatea de a urmӑri un istoric al fiecӑrui client privind oportunitӑţile, ofertele, comenzile, contractele, facturile, task-urile, email-urile de pe acel partener.

În cadrul campaniilor de marketing se face analiza costurilor estimate şi a celor reale princonfruntarea cu documentele de intrare, comenzi, bonuri de consum.

În cadrul oportunitӑţilor se pot defini toate etapele de negociere cu un anumit client, de la prezentare și până la vânzare/pierderea acelui partener. Din oportunitate se poate genera în tadiul de ofertare oferta către client, iar din stadiul de negociere se generează comanda client şi/sau contractul de tip abonament.

Planificarea activităţilor agenţilor în cadrul firmei poate fi înregistrată/verificată şi cuantificată cu ajutorul task-urilor. Modulul permite verificarea automată a disponibilităţii unui angajat la locarea lui pe un task, în funcţie de alte task-uri deschise sau nerezolvate alocate respectivului utilizator, nerezolvate precum şi numărul de ore disponibile/zi. În momentul încheierii unui task, modulul permite generarea unui deviz de servicii.

În cadrul firmei, agenţii pot fi avertizaţi prin mesaje sau email-uri dacă se apropie un termen de execuţie peste un anumit număr de zile şi li se poate urmări activitatea şi gradul de încărcare prin urmărirea task-urilor pe fiecare persoană în parte.



Impreuna schimbam imaginea afacerii tale


Noi va ajutam sa va atingeti obiectivele pentru o afacere in crestere.

Consultanta IT Free

Portofoliu Nostru Web

Noi construim ‘legaturi’ prin tehnologia web, în scopul de a plia obiectivul clientului la cerintele nisei de business.

Detalii Portofoliu Web