Google va solicita ca AMP și paginile canonice să se potrivească începând cu 1 februarie 2018

Google va solicita ca AMP și paginile canonice să se potrivească începând cu 1 februarie 2018

Deși AMP nu este un semnal de clasificare, paginile neconforme nu vor apărea în Top Stories sau în alte sloturi specifice AMP din rezultatele căutării.

Google a spus că, începând cu februarie 2018, Paginile mobile accelerată (AMP) și paginile canonice trebuie să se potrivească sau să aibă o „foarte apropiată paritate”. Paginile AMP care nu se potrivesc cu conținutul paginilor canonice „nu vor fi luate în considerare pentru funcțiile Search care necesită AMP , cum ar fi caruselul Top Stories cu AMP. ”

Paritate a fost o cerință de ceva timp, dar Google acum intensifică executarea. Cu toate acestea, compania subliniază simultan faptul că AMP nu este un semnal de clasificare și că nu vor exista sancțiuni – altele decât pierderea de vizibilitate potențială – pentru paginile care nu respectă cerințele.

Google face acest lucru deoarece se vede că AMP este folosit, în anumite contexte limitate, pe „pagini de teaser” care oferă doar conținut limitat. Google utilizează exemplul unui articol de știri a cărui pagină AMP conține un fragment cu un prompt pentru a da clic pe „povestea completă”. În astfel de cazuri, utilizatorii trebuie să „facă clic de două ori pentru a ajunge la conținutul real”.

Dacă Google găsește o pagină AMP neconformă după termenul limită, acesta va trimite utilizatorii la „non-AMP echivalent”. Dacă aceasta este o pagină cu încărcare lentă, este probabil ca utilizatorii să renunțe. De asemenea, Google anunță că va „notifica webmaster-ul prin intermediul Consolei de căutare ca mesaj de acțiune manual și va oferi editorului posibilitatea de a remedia problema înainte ca pagina AMP să poată fi difuzată din nou”.

Google spune că face acest lucru pentru a promova o experiență mai bună a utilizatorului. De asemenea, încearcă să protejeze integritatea inițiativei AMP în sine.

Share

Recommended Posts